POMOCNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE
Best Account s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru služeb na pozici POMOCNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE. Práce na zkrácený úvazek ve dvousměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 95 Kč/hod. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je Best Account s.r.o. - pracoviště, okres Opava. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 1.3.2021. Další informace Vám poskytne Barbora Nekorancová.
Zaměstnavatel:
Best Account s.r.o.
Místo výkonu práce:
Vítkov
Platové ohodnocení:
95 Kč / hod.
Typ pracovního vztahu:
Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
20
Pracovní poměr:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
KO: Barbora Nekorancová, tel.: 721 075 783. Životopis zašlete na e-mail: personalistika@bestaccount.cz
Vzdělání nerozhoduje, nástup možný ihned, zkrácený úvazek 4 hod. denně (pracovní doba: 8:00 - 12:00; 12:00 - 16:00).
Požadujeme: znalost práce s Microsoft Excel a Word podmínkou, příjemné profesionální vystupování, loajalitu, spolehlivost a preciznost, časovou flexibilitu a vysoké pracovní nasazení, řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Náplň práce: výpomoc při účetních, administrativních a asistenčních pracích v účetní kanceláři, třídění dokumentů, archivace, navádění dat do systému, skenování a kopírování dokumentů.
Pozice je vhodná pro absolventy, studenty SŠ a VŠ.
První kontakt
Kontaktní osoba: Barbora Nekorancová
Telefon: 721 075 783
E-mail: personalistika@bestaccount.cz
Referenční číslo ÚP:
20794840795
Poslední aktualizace:
16.2.2021